Nieuwsbrief ontvangen

Ieder jaar voorafgaand aan de nieuwe Kindervakantieweek versturen wij per e-mail nieuwsbrieven, zodat je tot aan de week op de hoogte gehouden wordt. Ieder jaar proberen wij dit bestand bij te werken, maar niet altijd beschikken wij over de juiste mailadressen. Mocht je de nieuwsbrief willen ontvangen, stuur dan een mail met je naam naar bianca-berg@hotmail.com. Je wordt dan automatisch opgenomen in ons bestand.

Uiteraard horen wij ook graag als een mailadres gewijzigd is, zodat wij dit kunnen aanpassen in ons mailbestand.

Vrijwilliger worden

De kindervakantieweek kan niet draaien zonder vrijwilligers. Draagt u uw steentje bij? Inschrijven is vrij gemakkelijk. Ga naar vrijwilligers, vul het formulier in en voorzie veel kinderen van blije gezichten

Oefen het kamplied

Oefen alvast de tekst van de KVW Dance en zing uit volle borst mee!

Download onze huisregels

Onze huisregels zorgen ervoor dat alles vlekkeloos verloopt

Foto’s kindervakantieweek 2014 bestellen?

Vul het formulier in en voor slechts 5 euro worden alle foto’s op dvd bij u thuisbezorgd